Dagens bästa / sämsta

Har haft svårt att hitta bra ingångar i dag och har därav inte tradat så mycket.

Bästa:
Skistar.
Aldrig handlat skis förut, men de uppgraderades vilket gjorde att jag tyckte de var värda att titta på.
La upp mig på bid tre tick nedanför tradat pris och blev fylld efter nån halvtimme eller nått. 138 var också en pivot sedan tidigare som jag hade i ryggen för min entry på 138,25.
Verkade inte komma in något köptryck och jag hoppade ut när den började vända.
Fick ut det mesta på 139-139,25 som tur var.



Sämsta:
Hade koll på Kappahl sedan i går och såg exakt samma scenario med att köparna sögs upp på 60 där ENS stog dold.
Grabbarna på SHB ville dock inte ge med sig och tryckte igenom nivån.
La upp mig på bid direkt när den bröt 60 men det fanns inga säljare som ville trade med mig varken på 60 eller 60,25. Var lite för envis på denna då jag tidigare började ana oråd, höll ändå godkänt tight.
Som ni ser stoppade jag ut mig på sämsta pris, surt!


Ska försöka ge mig på lite mer volatila aktier i morgon, hehe.

/ John



Kommentarer
Postat av: BD

kahl fick två köprekar idag.

2010-09-29 @ 20:14:15
Postat av: fiki

Annars var HM in play idag :)



2010-09-29 @ 20:40:45
Postat av: John

BD ser inte kahl köprekarna i tot, hade nyhetsfönstret öppet för dem under hela min position.



Fiki. kollade en del på HM, men tradade den inte. dock gjort det i dag en del

2010-09-30 @ 11:59:25
URL: http://bullbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0