Dagens bästa / sämsta

Blir en kort uppdatering då jag precis är hemkommen från middag hos min barndomsvän och hennes kille, som för övrigt är en duktig swingtrader.

Bästa:

Var som en ninja i likhet med ENRO tradingen i går och tradade ut 18 tick ur Volvo  i dag från både lång och kortsida.
Var inne och petade i enro i dag också vilket tyvärr bidrog till tillfälliga (för långa) avbrott i Volvotradingen.
Enro rörde sig minimalt och jag insåg mot eftermiddagen att det var Volvo mitt fokus skulle ligga i på heltid i stället för i Eniro eller andra papper.

Några av Volvo affärerna nedan.


En av dagens bästa affärer var även denna som jag trots vinst var rätt missnöjd med då jag petade in den lilla gröna pricken i mitten helt i onödan.

Sämsta:
Hade bara en liten förlustaffär i dag som var på två tick i Volvo tidigt på morgonen när jag försökte luska ut vad de körde för trick i aktien.
Inte så mycket att prata om!

Ses i morgon.

/ John

Kommentarer
Postat av: Funderaren

Tja

En del frågor av personlig karaktär, vad har du För PnL?

Utnyttjar du VaR beräkningar? vad har du för insatts? Vad är ditt target för året? Belånar du portföljen? Vilket bolag handlar du genom? Vilket Charting bolag har du?



anledningen att jag frågar är att jag funderar på hoppa av tradingen jag med och köra egen låda...

2010-10-08 @ 16:02:14
Postat av: John

Hej funderaren.

Om du vill kan du maila mig så kan vi starta en diskussion där om du vill.

Mvh

/ John

2010-10-09 @ 18:08:36
URL: http://bullbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0