Dagens bästa / sämsta

Har haft svårt att hitta rätt i dag och tradingen har gått fram och tillbaka.
12 trades, 6 papper.

Bästa:
Fångade upp Geti b på avslutstickern när den höll på att bryta 154,50. Nivån höll, men jag tyckte att jag såg säljare som var inne och petade.
Det verkade även vara en eller två algos inne och häljade så jag la in ett offer precis under senaste brytet på 155,90.
Jag blev ganska snart fylld och fegade ur på ca 1/4 dels position som jag tog ut på 155,80.
Jag tog ut lite till nere vid senaste supportnivån på 154,60 och väntade därefter på ett bryt.
Det lite vimsiga orderflödet rättade plötsligt till sig, en säljare såg ut att flytta ner sig och jag fyllde omedelbart på min korta position igen precis innan aktien bröt.
Under oss hade vi en tidigare pivot där priset tidigare snabbt blev avvisat, så jag hade väntande köpordrar inne på 154,20 för att ta ut mig ur min position.




Sämsta:
Volvo fick en order på lite lastbilar i Tyskland och jag tog upp aktien för att titta om det skulle påverka den.
Volv tradades precis vid support från gårdagen, såg ut att hålla sig uppe ok så jag la in ett bid under rådande pris.
Detta var en liten chansning då jag inte riktigt fick bekräftelse i ordeflödet för denna trade, men eftersom den befann sig så nära support så tyckte jag att det var ok att ta traden då min plan var att hoppa ut direkt om vi knäckte support som var ett tick under min entry.
Nivån knäcktes med mer kraft än jag hoppats på, och jag hoppade ut.



Plusdag som blev en minusdag efter courtage.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0