Vad F*N håller jag på med??

Placerade mig perfekt för LUPEs rally i morse, och vad gör jag!!!!!! ? Börjar scala ut direkt!!!
De röda prickarna borde vara ställen jag lägger på volym i stället för tar av.
Jag hade INGEN som helst anledning att börja ta av min position, men på nått sätt ryckte det i reflexen och hux flux var hela positionen av.
Jag kunde väl iaf behållit några hundra aktier som hade kunnat rida, men nej nej!!
Stop being a PU**Y.

Jaja, GÖR OM GÖR RÄTT,  vidare till nästa trade!!!
Kan ju glädja mig med att jag iaf är i rätt aktier.


Mvh
/ John

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Hehe.. jag känner igen mig. Precis som när man tagit en stopp så sticker kursen uppgåt. Bara att kämpa på. Så länge du gör vinst är det bra.

2010-09-20 @ 15:33:58
Postat av: BD

du anpassar dig. märker du att du inte kan rida vinster kan du med stor sannolikhet inte rida förluster så länge heller. utifrån detta får du anpassa din tradingstil.

2010-09-20 @ 16:15:49
Postat av: Oscar

Bekant situation. jag var feg hela dagen idag pga valresultatet igår, men det fick ju inte så stor påverkan som jag väntat.

2010-09-20 @ 16:55:15
Postat av: John

BD.

Så sant.

Allt hålls lite för tight för tillfället, men bättre än tvärt om till en början antar jag.

Kostar inte så mycket att ha fel nu.

2010-09-20 @ 20:28:49
URL: http://bullbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0